søndag 6. februar 2011

The Fallen (The Fallen and Leviathan)


THE ULTIMATE QUEST FOR REDEMPTION
On his eighteenth birthday, Aaron begins to hear strange voices and is convinced he is going insane. But having moved from foster home to foster home, Aaron doesn't know whom he can trust. He wants to confide in the cute girl from class, but fears she'll confirm he's crazy.
Then a mysterious man begins following Aaron. He knows about Aaron's troubled past and his new powers. And he has a message for Aaron: As the son of a mortal and an angel, Aaron has been chosen to redeem the Fallen.
Aaron tries to dismiss the news and resists his supernatural abilities. But he must accept his newfound heritage — and quickly. For the dark powers are gaining strength, and are hell-bent on destroying him....





Tittel: The Fallen (The Fallen and Leviathan)

Bok 1

Forfatter: Thomas E. Sniegoski

Sjanger: Fantisi ung/voksen

Sider: 517

Lesetid: 3 dager



Dette er den første boken og i denne boken er det to noveller; The Fallen og Leviathan. Jeg må si at jeg synes boken er kjedelig. Blir for mye merkelig for meg. Kan være at boken handler om en gutt eller bare at boken er treg å lese. Så har best meg for å ikke lese The Fallen 2. Jeg kjenner ikke historien spennende nok. Men jeg skal se filmen som er laget av dem for å se hvordan den kan være.



<3

3 kommentarer:

  1. Jeg har ikke lest boka, men har den på lista over bøker jeg skal lese :) Jeg har hørt mye bra om den, men det er vel forskjellige meninger om den boka å, som alt annet:)

    SvarSlett
  2. Aldri hørt om hverken forfatter eller bok.
    Men må nok innrømme at jeg nok ikke stormer for og kjøpe denne nå.. Trur heller ikke jeg vil like den når det er en gutt som er hovedforteller.. Ganske spesielt og sikkert bra. Men hovedfaktor for meg er egentlig at jeg lever meg så mye inn i hovedpersoner når jeg leser og det tror jeg ikke jeg vil kunne når det er en gutt :P

    SvarSlett
  3. MoonStar: Det er det samme for meg! Eneste bøkene jeg klarer å lese som har menn som hovedrolle er Black Dagger Brotherhood, men det blit byttet om noen ganger til kvinner.

    SvarSlett