onsdag 2. februar 2011

Awakened

 " Zoey lives."
Neferet`s voice was flat, cold, lifeless.
"She does. What will happen next?"
"It is quite simple. I will ensure Zoey is drawn back to Oklahoma. There, on my own terms, I will complete the task you failed."
Exonerated by the Vampire High Council and returned to her position of High Priestess at Tulsa`s House of Night, Neferet has sworn vengeance on Zoey. But Zoey has found sanctuary on the Isle of Skye and is being groomed by Queen Sgiach to take over for her there. Being Queen would be cool, wouldn`t it?
And what about Stevie Rae and Rephaim? The Raven Mocker refuses to be used against Stevie Rae, but what choice does he have when no one in the entire world, including Zoey, would be okay with their relationship? Does he betray his father or his heart?

 







Tittel: Awakened
Bok 8

Forfatter: P.C. and Kristin Cast

Sjanger: ung/voksen fantasi

Sider: 290

Lesetid: 3 dager










Dette er den beste hittil, selv om den ikke er veldig bra. Her skjer det en del ting og vi får svar på en del. Når jeg først satt meg ned for å lese den ble jeg sugd inn og det gikk veldig fort å lese. Var ikke veldig mange sider og boken er lett lest. Vet ikke hvordan de skal klare å topp og skrive videre og jeg merker at jeg egentlig ikke trenger å lese neste bok.




<3 <3 <3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar