onsdag 5. januar 2011

Shadow Kiss – Vampire Academy

Is Rose's fate to kill the person she loves most? It's springtime at St. Vladimir's Academy, and Rose Hathaway is this close to graduation. Since Mason's death, Rose hasn't been feeling quite right.
She has dark flashbacks in the middle of practice, can't concentrate in class, and has terrifying dreams about Lissa.
But Rose has an even bigger secret... She's in love with Dimitri. And this time, it's way more than a crush.
Then Strigoi target the academy in the deadliest attack in Moroi history, and Dimitri is taken.
Rose must protect Lissa at all costs, but keeping her best friend safe could mean losing Dimitri forever...

 






Tittel: Shadow Kiss

Forfatter: Richelle Mead

Sjanger: Fantasi

Sider: 444 + 29

Lesetid: ett døgn






 


WHAT IF FOLLOWING HER HEART MEANS LOSING HER BEST FRIEND – FOREVER?

 
Rose Hathaway knows it is forbiddento love another guardian. Her best friend Lissa must always come first. Unfortunately, when it comes to the gorgeous Dimitri Belikov, some rules are meant to be broken.
Lying to Lissa about Dimitri is one thing, but suddenly there`s way more than friendship at stake. The immortal dead are on the prowl and in a heart-stopping battle, Rose will haveto choose between life, love and the two people who matters most.
But will her choice mean that only one survives?

 


Dette er den tredje boken i serien. Denne boken har Rose mye å takle, en død eks som hjemsøker henne. Hennes forelskelse for Dimitri blir bare større og han viser også sine følelser for henne mer og mer.

Denne boken er den mest dramatiske for meg! Tårene rant litt og slutten var dum! Vi får vite litt av neste bok og det var bra. Men så skal det sies at jeg hadde også den fjerde boken stående og vente på meg i bokhyllen! Derfor slapp jeg å vente veldig lenge og gledet meg til å se hva som skjedde med Rose og Demitri etter det tragiske som skjer! ( mer sier jeg ikke :P)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar