onsdag 5. januar 2011

Frostbite – Vampire Academy

Rose loves Dimitri, Dimitri might love Tasha, and Mason would die to be with Rose.
It's winter break at St. Vladimir's, but Rose is feeling anything but festive. A massive Strigoi attack has put the school on high alert, and now the Academy's crawling with Guardians–including Rose's hard-hitting mother, Janine Hathaway.
And if hand-to-hand combat with her mom wasn't bad enough, Rose's tutor Dimitri has his eye on someone else, her friend Mason's got a huge crush on her, and Rose keeps getting stuck in Lissa's head while she's making out with her boyfriend, Christian! The Strigoi are closing in, and the Academy's not taking any risks...
This year, St. Vlad's annual holiday ski trip is mandatory. But the glittering winter landscape and the posh Idaho resort only create the illusion of safety. When three friends run away in an offensive move against the deadly Strigoi, Rose must join forces with Christian to rescue them.
But heroism rarely comes without a price...


 


 
Tittel: Frostbite

Forfatter: Richelle Mead

Sjanger: Fantasi

Sider: 327

Lesetid: ett døgn






 


WINTER BREAK TURNS DEADLY

 
A massive vampire attack has put St. Valdimir`s Academy on high alert. With the deadly creatures closing in, this year`s trip to the wintery peaks of Idaho has just become mandatory.
But the Rose Hathaway can`t escape her (guy) troubles.
Her relationship with gorgeous tutor Dimitri can never be, and her closest friend has just confessed to his huge crush on her…
The glittering winter landscape may seem like the perfect hideaway – but Rose, and her heart, are in more danger than she ever imagined.


 
Dette er bok nr to i serien. Må virkelig si jeg forelsket meg etter bok en, men denne gjør alt mye mer spennende og jeg var glad jeg hadde en ny bok ventende på bokhyllen og ikke måtte vente lenge. Alt som foregår i denne boken med Rose og kjærlighet er som alle andre jenter kan ha det i livet. Hvilket valg er riktig å ta. Selv om Rose er ei party jente begynner hun å skjønne alvoret av ting, noe som gjør henne mye mer spesiell! Jeg elsker forholdet mellom Rose og Demitri. Selv om det ikke kan ha ett forhold så skjønner man at gnisten er der.

Elsker elsker disse bøkene!!!



(Det blir dessverre ikke mer om denne boken eller de neste frem til jeg kommer meg litt asjur med alle bøkene jeg har lest, men dere skal få hvite hva jeg liker med dem, så klart skal den sjette gås igjenom og samtidig tar jeg en titt på hele serien!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar