tirsdag 18. januar 2011

Eclipse – Twilight saga

Fire and Ice
Some say the world will end in fire,
Some say in ice.
From what I`ve tasted of desire
I hold with those who favor fire.
But if it had to perish twice,
I think I know enough of hate
To say that for destruction ice
Is also great
And would suffice.
ROBERT FROST


Preface
ALL OUR ATTEMPTS AT SUBTERFUGE HAD BEEN IN VAIN.
With ice in my heart, I watched him prepare to defend me. His intense concentration betrayed no hint of doubt, though he was outnumbered. I knew that we could expect no help – at this moment, his family was fighting for their lives just as surely as he was for ours.
Would I ever learn the outcome of that other fight? Find out who the winners and losers were? Would I live long enough for that?
The odds of that didn`t look so great.
Black eyes, wild with their fierce craving for my death, watched for the moment when my protector`s attention would be diverted. The moment when I would surely die.
Somewhere, far, far away in the cold forest, a wolf howled.






Tittel: Eclipse

Forfatter: Stephenie Meyer

Sjanger: Fantasi ung/voksen

Sider:559

Lesetid: til sammen på alle 4 bøkene 3 døgn.

Sang: Albumet til den første filmen!





`Bella`
Edward`s soft voice came from behind me.
He pulled me into his arms at once, and kissed me.
His kiss frightened me. There was too much tension, too strong an edge to the way his lips crushed mine –
Like he was afraid we had only so much time left to us.

Tredje boken i serien. Denne boken er litt bedre enn nr to, men suger på andre måter. Jeg liker hvordan det er litt mer "vanlig" jente ting igjen. Men dette er den dårligste boken i serien. Har ikke mer å si om den egentlig.



<3 <3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Jeg må si meg uenig, jeg synes dette er den beste boka i serien. Jeg liker at vi får ta en del av fortiden til de andre vampyrene, hvordan Cullen familien ble til. Spesielt Jasper sin historie, den synes jeg er spennende. Rose hadde også en interessant vinkel på hvordan hun ble vampyr:)

    SvarSlett
  2. om rose og jasper er jeg enig :)

    SvarSlett