torsdag 29. september 2011

Love Unscripted

Ryan Christensen just wanted to be an actor. Never in his wildest dreams did he ever think that accepting a role in an unknown film would toss his career into overdrive. His new fame has cost him dearly; anonymity is no longer an option. His fans stalk him, the paparazzi hound him, and Hollywood studios all want a piece of him. Despite all of that, Ryan Christensen craves the most basic of human needs - to have love in his heart and privacy in his life.

Taryn Mitchell, is a realist. She's been feigning contentment, running the family pub in Seaport, Rhode Island, while quietly nursing her own internal heartaches. Her feet are fairly glued to the ground and she doesn't buy into all the hype that has descended on her tiny, coastal town. In her world, men are safe if they're kept at a distance.

Fate has other plans for these two when their paths cross one sunny afternoon. A group of female fans has attacked him, leaving his shirt torn, his face cut, and Ryan in obvious distress. Bonds between them form from the most dramatic of circumstances while jealousy, insecurity, and the stress of his celebrity life try to tear them apart.

Through all the tabloid lies, secrecy, and pressure, can Taryn's peace and Ryan's high-profile insanity live together in harmony?


Forfatter: Tina Reber

Sidetall:668 sider

Lesetid: 2 dager
Spesielle sanger: Ingen helt spesielle, men har min egen spilleliste jeg skal legge ut på div siden min! Er litt av hvert på den!

Mine tanker om boken:

Før første gang siden jeg leste Anne Holt når jeg gikk i 1 klasse på vidregående har jeg lest en bok som handler om vanelige mennesker. Etter bok kikken startet for tre år siden med Twilight har jeg bare lest fantasi bøker. 
Jeg bestemte meg for å lese den fordi jeg likte utseene på den, og hver gang jeg tittet på amazon.com etter nye bøker dukket denne stadig opp.

Dette er min nyeste favoritt..... Den slår ALT av bøker jeg har lest til nå!!! 
Forfatteren er ekstremt flink til å få deg til å le og gråte. Det er flere steder i boken jeg ler så jeg griner. Kjærligheten og forholde hovedpersonene har til hverandre gjør at jeg har lyst til å finne akkurat det samme i denne verdenen (synes litt synd på samboeren min nå, og alle andres samboere til de som leser denne boken). Jeg fikk også ett nytt syn på hvordan kjendiser kansje har det når de blir forfulgt over alt av gale fans og fotografer. (veldig glad jeg har ett kjedelig liv) 

Jeg kan anbefale ALLE denne boken på det sterkeste.


Karakter: <3<3<3<3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar