mandag 10. januar 2011

The Reckoning – Dark Powers


Tittel: The Reckoning
Forfatter: Kelly Armstrong
Sjanger: Ung/voksen fantasi
Sidetall: 391




THEY GAVE CHLOE SAUNDERS HER POWER. NOW THEY WANT TO TAKE IT AWAY. BIG MISTAKE…
Chloe Saunders is fifteen and would love to be normal. Unfortunately, Chloe happens to be a genetically engineered necromancer who can raise the dead without even trying. She and her equally gifted (or should that be "cursed"?) friends are now running for their lives from the evil corporation that created them.
As if that`s not enough. Chloe is struggling with her feelings for Simon, a sweet – tempered sorcerer, and his brother Derek, a not so sweet – tempered werewolf. And she has a horrible feeling she`s leaning towards the werewolf….
Definitely not normal.




Siste boken i serien. Veldig trist egentlig. Vi får ikke vite helt hva som skjer og det er ikke den lykkelige slutten vi håper, selv om den er lykkelig på en måte. Håper virkelig det kommer flere i denne serien, men jeg kan ikke finne noe som sier det skal det.



Anbefales!!!



<3<3<3<3<3<3

2 kommentarer:

  1. Jeg kom tilfeldig inn på bok bloggen din, det er jeg glad for:) Er selv veldig glad i å lese bøker spesielt om overnaturlig og slike ting. Jeg tror jeg har lest første bok i denne serien, hvis jeg ikke husker helt feil var den veldig bra he he. Har lest så mange så går surr i hva jeg har lest og ikke xP Har en hel del med bøker jeg må lese siden jeg alltid kjøper for mange om gangene, men tenkt å bestille meg resten av serien hvis jeg ikke allerede har den. Det må jeg undersøke he he. Typisk meg å ha for mange bøker til at jeg ikke vet hva jeg har og ikke har;) Fin blog i hvert fall:)

    SvarSlett
  2. Vet hvordan det er gitt!! Men les de to andre ja!! Du blir ikke skuffet :)

    SvarSlett