fredag 9. mars 2012

Beklager!!!

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne! Men jeg har ikke internett i huset og siden jeg fikk Ipad til jul blir den brukt mest. Nå håper jeg å få ordnet litt på dette. 
Men!! 

Jeg sitter med ett lite problem! Jeg vurderer nemelig å begynne en blogg på engelsk. Dette fordi de bøkene jeg leser er på engelsk og fordi da forstå også forfatterene til bøkene jeg leser også hva jeg skriver. 
Men er desverre så usikker, er veldig glad i bloggen min som den er.... Det er lettere å skrive på norsk. 

Ugg!! Vet virkelig ikke jeg... Hmmmmmm.....

HJELP.... Noen råd???

2 kommentarer:

  1. Kjenner følelsen..
    Sitter omvent smøra. Har ikke tid til begge bloggene mine. Men vil ikke nedlegge den engelske.. for syntes det er koslig at forfatterne skjønner hva jeg sier om bøkene demmes :)

    Bare og gå i tenke boksen og finne ut av hva du vil :) Lykke til med det :D

    SvarSlett
  2. tusen takk!! Det trenger jeg!!

    SvarSlett